Про себе
НАВИЧКИ RND & NPD:• Створення стратегії RND&NPD • Формування та наповнення інноваційної труби на 5 років (категорії, продукти, процеси, технічні, технологічні, інноваційні рішення) • Управління процесом збору та аналізу нових та інноваційних рішень щодо бізнесів Групи Компаній та інших галузей • Управління процесами RND&NPD по Групі Компаній • Формалізація процесів RND&NPD • Формування щорічних календарних планів програм та проектів RND & NPD, забезпечення їх виконання та аналіз результатів ПФА • Формування, впровадження та забезпечення форм та форматів роботи за напрямом Формування та управління цільовими показниками напряму • Управління звітністю за напрямом, аналіз та розробка пропозицій на основі звітності • Планування та організація роботи відділу, організація ефективної крос-функціональної взаємодії для реалізації RND&NPD процесів • Впровадження культури RND&NPD, здійснення управлінням та розвитком персоналу за процесами RND&NPD • Управління бюджетом напряму • Координація робіт із підрядниками у напрямку
Досвід роботи
з 05.2008 по теперешній час (16 років 6 місяців)
Директор зі стратегічного розвитку компанії та просування на зовнішніх ринках
Група компаній «Верес», Київ (Производство)
• Аналізував інвестиційну привабливість сегментів продовольчого ринку (плодоовочева консервація, продукти швидкого приготування, заморожені продукти). • Розробляв нові групи товарів (ПБП)• Займався проектним менеджментом за низкою проектів як керівника чи експерта в робочих групах• Безперервно відстежував зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на операційних ринках і робив прогноз на поточний рік. • Постійно проводив аналіз конкурентної позиції компанії у галузі•Сформував загальну маркетингову стратегію та стратегію розвитку компанії на 5 років.•Створив відділ стратегічного маркетингу щодо впровадження маркетингової стратегії.• Сформував концепцію мультинаціональної виробничої бази з виносом виробництв у сусідні країни – Індію, Молдову, Росію, Китай, Румунію • Сформулював концепцію вертикально диференційованого холдингу для групи компаній (ГК) та займався формуванням департаменту агрогосподарської діяльності ГК • Здійснював повномасштабний у стратегічному та операційному маркетингуКерував системою лояльності кінцевих споживачів та просуванням сайтів • Розробив та контролював проведення національних маркетингових заходів та РК в Росії, Україні, Білоруси• Розробив і впровадив систему планування виробництва за участю маркетингової служби і департаменту стратегічного розвитку • Розробив і впровадив процес стимулювання збуту та систему оцінки його ефективності та захистив проект з розробки виробництва напівфабрикатів та продуктів швидкого приготування ТМ "Селі поелі" • Організував департамент для управління с/г угіддями ЦК. Об'єднав 40 000 Га. у 5 господарствах з бюджетом €15.000.000 • Добився 40% часток ринку в категоріях продуктів соусів, консервації та бакалії• Підготував кошторисну документацію для купівлі 3х підприємств у Молдові, Росії, Індії на суму понад €40.000.000 • Вивiв ринок 3 нових бренду ТМ "6 соток", "Geos", "Катигорошко", зайнявши до 15% ринку у відповідних субсегментах• Досяг заняття частки 15% свіжих грибів у продуктових РС України
з 12.2006 по теперешній час (17 років 11 місяців)
Заступник Генерального директора з розвитку та маркетингу
Корпорація «Укрінтерпродукт» м. Донецьк (Производство)
• Досліджував ринки хлібобулочної та кондитерської промисловості, HoReCa, олії, ковбасних та макаронних виробів; тенденції та прогноз розвитку сегментів ринку, його інфраструктури, конкурентів , партнерів, кінцевих покупців; вносив пропозиції щодо їх корекції • Просував існуючі та створював нові успішні бренди та нові продукти • Розробляв рекламні кампанії для підприємств • Керував проектом зі створення та розвитку власних роздрібних мереж («Калач», «Лучіано») • Розробив вимоги для створення відділу PR • Керував комплексом маркетингу та продажу • Розробляв стратегічні плани продажу, мотиваційні програми щодо збільшення обсягів збуту та координував їх виконання• Управляв існуючими та розробляв нові канали збуту готових продуктів та сировини (b2b) в Україні та за кордон • Розробляв системи лояльності Клієнтів• Оцінював ефективно продажів та оптимізував товарний портфель• Займався питаннями ЗЕД• Розробляв систему мотивації для торгового персоналу • Організував та впровадив бізнес-процеси у структурах продажу, маркетингу та стратегічного розвитку• Зайняв 37% сегменті ХБІ • Вив їв на ринок преміальну ТМ «Лучіано» і зайняв 22% у сегменті, відкрив 3 бутики - кафе шоколадно-кондитерських виробів. • Забезпечив зростання продажів у 4 бізнесах +14% до плану. ТМ «Славолія» в Донецькій та Луганській областях і досяг впізнаваності бренду 95/100% • Зайняв 26% ринку в низькоціновому сегменті соусів та майонезів у Східній Україні та +3% по всій Україні. • Реорганізував департамент маркетингу та створив відділ PR• Розробив з системою стратегічного маркетингового планування • Утвердився на ринку, посівши 25% у сегменті продуктів швидкого приготування (перших та других страв)• Вивів на ринок 2 нові категорії ПБП та суббренд «Мівіна Домашня», зайняв 41% ринку • Завоював 14% в субсегменті ринку соєвих соусів (ТМ «Наварро»)• Забезпечив маркетинговими діями +38% продажів до експорту продуктів швидкого приготування (перших та других страв) та снеків (ТМ «Bim Bim»)
з 12.2004 по теперешній час (19 років 11 місяців)
Директор департаменту маркетингу та розвитку Управляючого Центру компанії
ТОВ "МедТерм", ТОВ "МІРС", м. Одеса (Продажи)
• Прогноз зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на внутрішніх та зовнішніх ринках. Аналіз та прогнозування споживчого попиту, розробка та координація заходів управління товарним портфелем, брендингу, трейд-маркетингу, продажів• Розробка стратегій та бізнес-планування, контроль та аналіз розвитку бізнесу.• Реструктуризація бізнесу, розвиток мережі філій (шоу-руми), роздрібної мережі (бутики, мережі «Серверо», "Стирол"). • Формування конкурентної, збутової, цінової політик, системи просування послуг та розвитку брендів, переговори з оптовими клієнтами. • Аналіз комплексу маркетингу (продажу, асортимент, закупівлі, інвестиції, аналіз каналів маркетингових комунікацій - реклама та просування в каналах збуту за напрямами бізнесу).• Розробка бізнес-процесів у структурах продажів, маркетингу та стратегічного розвитку.• Організація та контроль ATL&BTL заходів. • Брендинг: формування стратегії просування ТМ. • Забезпечив маркетинговими діями + продаж 11% до плану по Україні концерну «Arcelic AS» (Туреччина) – ТМ «Beko» та «Blomberg» .• Брав діяльну участь та керував проектом M&A ТОВ «МедТерм» та мережі супермаркетів «Техноком» з маркетингових та стратегічних питань • Забезпечив своїм керівництвом у front office збільшення продажів ТМ ROSENTHAL, WEDGWOOD, HAVILAND, WMF, WUSTHOF, SCHOTT, ZWIESEL 18 , ROBBE & BERKING + 28% до сукупних бізнес-планів ($1,8.000.000.000 періоду).• Оптимизував рекламний бюджет (-34%) • Забезпечив приріст продажів у 70% товарних категорій +14% у роздрібній мережі (раніше склад. -16%). Добився уніфікації роздрібної мережі «Серверо» в одному форматі• Достиг за рахунок особистих зусиль на переговорах + 27% продажів за рахунок нових каналів збуту• Впровадив крос-продажі з винними бутіками. Досяг за рахунок розширених продажів +16% до сукупних планів продажів напрямів• Скоротив витрати на 23% по просуванню нових товарних груп асортиментної матриці
з 06.2001 по теперешній час (23 роки 5 місяців)
Заступник Генерального директора керуючої компанії з розвитку
Виробничо-торгівельна група компаній «Технологія», Київ - Київський Вітамінний завод, ТОВ "Ділмас", ТОВ "Фарматек" та інш (Производство)
• Досліджував ринки• Розробляв та впроваджав конкурентну , збутовоу, цінову політику, системи просування послуг та розвитку брендів, плани збуту, мотиваційни програми зі збільшення обсягів збуту, координував їх виконання • Брав участь в управлінні політикою цін, оцінював рентабельність продукції•Брав участь у експортно - імпортної діяльності • Займався брендингом, формував та реалізовував стратегії просування ТМ.• Керував процедурами ребрендингу, редизайну, рестайлінгу існуючих продуктів• Брав участь у розвитку та контролі над функціонуванням каналів збуту, контролював ATL, аналізував ефективність РК, організував та провів розробку корпоративного стилю• Вів переговори з VIP з підписанням та виконанням договорів • Організовував та контролював підготовку та проведення BTL заходів• Займався управлінням, навчанням та контролем роботи співробітників офісу та регіональних менеджерів, розробкою та контролем виконання бюджету ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:• Досяг річного приросту в 43% (+13% до плану) + 47% продаж • Запустив нові види продукції (пакувальний та ламінований картон, взуттєві коробки, поліграфічну продукцію) .Досяг +1 продукції b2b • Створив проектну групу з 126 осіб від 12 підрозділів + 2 НДІ + ДЦНЛЗ – підготував 106 нових для компанії генеричних продуктів. Забезпечив запуск у виробництво 13 продуктів ОТС і добився заняття асортиментом Компанії 6% частки ринку вітчизняних препаратів в Україні • Досяг + 17% продажів у субсегменті вітамінів на фармацевтичному ринку Росії людина), службу стратегічного розвитку (8 осіб) та департамент маркетингу (12 осіб) КВН, службу стратегічного маркетингу ПТГ (14 осіб). • Організував 6 рекламних компаній в Україні•Забезпечив 30% приріст продажів сукупної продукції ВАТ за рахунок введення нових товарних категорій та їх рекламно-промоційної підтримки. • Добився підтримки понад 150 лідерів думки (академіки АМНУ, професора ВНЗ та НДІ, директора ЛПУ та НМЦ)
з 05.1995 по теперешній час (29 років 6 місяців)
Бренд менеджер
Представництво транснаціональної компанії Zeneca (згодом – AstraZeneca) в Україні – Great Britain /Sweden (Продажи)
• Розробив стандартну систему інформування клієнтів та покупців про різні аспекти застосування продукції Корпорації в Україні, активно виступав на національних та міжнародних конференціях лідерів думки • Уклав 16 ексклюзивних довгострокових контрактів з клієнтами • Успішно вивів на український фармацевтичний ринок британські бренди Zoladex ($200/упак.), MERONEM ($600/упак.) та ін. регіону досягла 58 % - 82% продаж від усього українського ринку • Набрав, навчив і контролював успішну роботу 17 осіб (РМ та МП)• Підготував 26 виставок • Організував дилерську мережу в Південному, згодом – у Східному та Західному регіонах України• Підготував участь співробітників та виступаючих (13 осіб) у 15 національних та міжнародних конференціях, 132 рази виступив на профільних та спеціалізованих заходах з ЦА • Підготував 21 презентацію з продукції• Опублікував у ЗМІ 34 наукові публікації з використання продукції, 3-ти виступив на Національному телебаченні, підготував 2х рекламних ролика