Язык резюме:Українська
Ірина Коваленко
10500 грн
адміністратор
Повний робочий день
Тип вакансій работа
Шукаю роботу в Полтавская область, Полтава
Дата розміщення 22.02.2020
Дата народження 26.03.1964 (60 лет)
Регион проживания Полтава
Контакти
Мета
Активно шукаю роботу. Офіційне працевлаштування. Заміщення вакантної посади адміністратор /помічник керівника/інспектор з кадрів.
Про себе
Вмію бути об'єктивною,працювати в команді,відповідальна,впевнена у собі,уважна,привітна,охоче займаюся організацією дозвілля колективу, з почуттям гумору та смаку, відкрита до всього нового. Вік - це не завада на шляху до реалізації своїх цілей!Маю велике бажання бути затребуваним фахівцем,приносити своїми знаннями, життєвим та багаторічним професійним досвідом користь компанії,працювати над вдосконаленням власних умінь і навчатися новому. Ціную стабільність,постійність, тактовність та порядність,прагну досягнути значних результатів на займаній посаді,бути наставником для молодших колег.Любов до своєї справи,досвід,кваліфікація,гідна оплата – це і є ідеальна кар'єра!
Досвід роботи
з 10.2001 по теперешній час (23 роки 1 місяць)
секретар/інспектор з кадрів
ТОВ "Металокомплекс" (Производство)
Відповідальний помічник керівника з досвідом адміністративно - організаційної роботи на протязі більше ніж 20 років трудової діяльності та досвідчений інспектор з кадрів. Професійний рівень компетентності у створенні документообігу з адміністративно-господарської діяльності підприємства. Вміння підтримати бесіду з відвідувачами та клієнтами,працювати з великим обсягом інформації,планувати свій час, приймати рішення та нести відповідальність за результат, швидко знаходити контакт з людьми, об'єднаними спільними ідеями,адаптуватися до змін. Знання телефонного та ділового етикету, володіння мовою, ввічливість,активність в роботі.Маю навички в оптимізації роботи з документами і кореспонденцією,що дає можливість зменшення часу на їх обробку,веденні кадрової документації та обліку працівників в повному обсязі,створення та підтримання поточної клієнтської бази компанії,оформлення договорів,робота з конфіденційною інформацією та ін. документацією. Забезпечення життєдіяльності,підтримка порядку,створення затишної атмосфери в офісі та інші адміністративні обов’язки. Професійне володіння ПК,офісними програмами та оргтехнікою,кадровий облік в програмі 1С 8.Більш детально можу розповісти при зустрічі. Рекомендації надам на вимогу.ЗП може обумовлюватися в залежності від обсягу виконуваної роботи.Загальний стаж роботи:35 років.
Освіта
з 01.1983 по 01.1985 (2 роки)
середньо-спеціальна
Полтава, Полтавський технікум радянської торгівлі, товарознавець
Знання мов
Українська Досконалий
Російська Досконалий
Додаткова освіта або курси
з 01.2006 по 01.2007 (1 рік)
інспектор відділу кадрів та секретарська справа
з 01.1981 по 01.1982 (1 рік)
«Підвищення ділової кваліфікації працівників діловодних служб і відомчих архівів»