Про себе
• вміння визначати чіткі цілі, • вміння визначати необхідні ресурси для їх досягнення,• швидкість мислення разом з блискавичною реакцією на загрози, • здатність працювати під великим тиском і в стресовій ситуації, • навички керувати настроями підлеглих, • здатності раціонально використовувати мінімальні ресурси можливостей• методологічна та адміністративна підтримка функцій Департаменту розвитку• розробка та реалізація планів, спрямованих на розвиток компанії• оперативне управління діяльністю підприємства, контроль роботи підприємства•організація та запуск нових проектів• ведення переговорів з державними структурами, фінансовими організаціями та ін.• розробка та контроль виконання оперативних планів виробництва відповідно до прийнятої стратегії; • оптимізація та контроль бізнес процесів у керуючій компанії та структурних одиницях з метою підвищення ефективності їх роботи; • діагностика всіх виробничих та комерційних процесів;• планування та забезпечення стратегічного розвитку компанії;• захист прав та інтересів підприємства, представницькі функції;• оцінка бізнес-процесів та розробка заходів з оптимізації; • контроль бюджетного процесу.
Досвід роботи
з 05.2008 по теперешній час (16 років 6 місяців)
Директор зі стратегічного розвитку компанії та просування на зовнішніх ринках
Група Компаній «Верес», Київ (Производство)
• Аналізував інвестиційну привабливість сегментів продовольчого ринку (плодоовочева консервація, продукти швидкого приготування, заморожені продукти). • Розробляв нові групи товарів (ПБП)•Займався проектним менеджментом за низкою проектів як керівника чи експерта в робочих групах•Безперервно відстежував зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на операційних ринках і робив прогноз на поточний рік. • Постійно проводив аналіз конкурентної позиції компанії у галузі•Сформував загальну маркетингову стратегію та стратегію розвитку компанії на 5 років.•Створив відділ стратегічного маркетингу щодо впровадження маркетингової стратегії.• Сформував концепцію мультинаціональної виробничої бази з виносом виробництв у сусідні країни – Індію, Молдову, Росію, Китай, Румунію • Сформулював концепцію вертикально диференційованого холдингу для групи компаній (ГК) та займався формуванням департаменту агрогосподарської діяльності ГК • Здійснював повномасштабний у стратегічному та операційному маркетингуКерував системою лояльності кінцевих споживачів та просуванням сайтів • Розробив та контролював проведення національних маркетингових заходів та РК в Росії, Україні, Білоруси• Розробив і впровадив систему планування виробництва за участю маркетингової служби і департаменту стратегічного розвитку • Розробив і впровадив процес стимулювання збуту та систему оцінки його ефективності та захистив проект з розробки виробництва напівфабрикатів та продуктів швидкого приготування ТМ "Селі поелі" • Організував департамент для управління с/г угіддями ЦК. Об'єднав 40 000 Га. у 5 господарствах з бюджетом €15.000.000 • Добився 40% часток ринку в категоріях продуктів соусів, консервації та бакалії• Підготував кошторисну документацію для купівлі 3х підприємств у Молдові, Росії, Індії на суму понад €40.000.000 • Вивiв ринок 3 нових бренду ТМ "6 соток", "Geos", "Катигорошко", зайнявши до 15% ринку у відповідних субсегментах• Досяг заняття частки 15% свіжих грибів у продуктових РС України
з 12.2006 по теперешній час (17 років 11 місяців)
Заступник Генерального директора з розвитку та маркетингу
Корпорація «Укрінтерпродукт» м. Донецьк (Производство)
• Досліджував ринки хлібобулочної та кондитерської промисловості, HoReCa, олії, ковбасних та макаронних виробів; тенденції та прогноз розвитку сегментів ринку, його інфраструктури, конкурентів , партнерів, кінцевих покупців; вносив пропозиції щодо їх корекції • Просував існуючі та створював нові успішні бренди та нові продукти • Розробляв рекламні кампанії для підприємств • Керував проектом зі створення та розвитку власних роздрібних мереж («Калач», «Лучіано») • Розробив вимоги для створення відділу PR • Керував комплексом маркетингу та продажу • Розробляв стратегічні плани продажу, мотиваційні програми щодо збільшення обсягів збуту та координував їх виконання• Управляв існуючими та розробляв нові канали збуту готових продуктів та сировини (b2b) в Україні та за кордон • Розробляв системи лояльності Клієнтів•Оцінював ефективно продажів та оптимізував товарний портфель•Займався питаннями ЗЕД• Розробляв систему мотивації для торгового персоналу • Організував та впровадив основні бізнес-процеси у структурах продажу, маркетингу та стратегічного розвитку•Зайняв 37 сегменті ХБІ • Вив їв на ринок преміальну ТМ «Лучіано» і зайняв 22% у сегменті, відкрив 3 бутики - кафе шоколадно-кондитерських виробів. • Забезпечив зростання продажів у 4 бізнесах +14% до плану. ТМ «Славолія» в Донецькій та Луганській областях і досяг впізнаваності бренду 95/100% • Зайняв 26% ринку в низькоціновому сегменті соусів та майонезів у Східній Україні та +3% по всій Україні. • Реорганізував департамент маркетингу та створив відділ PR• Розробив з системою стратегічного маркетингового планування • Утвердився на ринку, посівши 25% у сегменті продуктів швидкого приготування (перших та других страв)• Вивів на ринок 2 нові категорії ПБП та суббренд «Мівіна Домашня», зайняв 41% ринку • Завоював 14% в субсегменті ринку соєвих соусів (ТМ «Наварро»)• Забезпечив маркетинговими діями +38% продажів до експорту продуктів швидкого приготування (перших та других страв) та снеків (ТМ «Bim Bim»)
з 12.2004 по теперешній час (19 років 11 місяців)
Директор департаменту маркетингу та розвитку Управляючого Центру компанії
ТОВ "МедТерм", ТОВ "МІРС", м. Одеса (Продажи)
• Прогноз зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на внутрішніх та зовнішніх ринках. Аналіз та прогнозування споживчого попиту, розробка та координація заходів управління товарним портфелем, брендингу, трейд-маркетингу, продажів• Розробка стратегій та бізнес-планування, контроль та аналіз розвитку бізнесу.• Реструктуризація бізнесу, розвиток мережі філій (шоу-руми), роздрібної мережі (бутики, мережі «Серверо», "Стирол"). • Формування конкурентної, збутової, цінової політик, системи просування послуг та розвитку брендів, переговори з оптовими клієнтами. • Аналіз комплексу маркетингу (продажу, асортимент, закупівлі, інвестиції, аналіз каналів маркетингових комунікацій - реклама та просування в каналах збуту за напрямами бізнесу).• Розробка бізнес-процесів у структурах продажів, маркетингу та стратегічного розвитку.• Організація та контроль ATL&BTL заходів. • Брендинг: формування стратегії просування ТМ. • Забезпечив маркетинговими діями + продаж 11% до плану по Україні концерну «Arcelic AS» (Туреччина) – ТМ «Beko» та «Blomberg» .• Брав діяльну участь та керував проектом M&A ТОВ «МедТерм» та мережі супермаркетів «Техноком» з маркетингових та стратегічних питань • Забезпечив своїм керівництвом у front office збільшення продажів ТМ ROSENTHAL, WEDGWOOD, HAVILAND, WMF, WUSTHOF, SCHOTT, ZWIESEL 18 , ROBBE & BERKING + 28% до сукупних бізнес-планів ($1,8.000.000.000 періоду).• Оптимизував рекламний бюджет (-34%) • Забезпечив приріст продажів у 70% товарних категорій +14% у роздрібній мережі (раніше склад. -16%)Добився уніфікації роздрібної мережі «Серверо» в одному форматі.• Достиг за рахунок особистих зусиль на переговорах + 27% продажів за рахунок нових каналів збуту . • Впровадив крос-продажі з винними бутіками. Досяг за рахунок розширених продажів +16% до сукупних планів продажів напрямів.• Скоротив витрати на 23% по просуванню нових ТГ асортиментної матриці
з 06.2001 по теперешній час (23 роки 5 місяців)
Заступник Генерального директора керуючої компанії з розвитку
Виробничо-торгівельна група компаній «Технологія», Київ - Київський Вітамінний завод, ТОВ "Ділмас", ТОВ "Фарматек" та інш (Производство)
• Досліджував ринки.• Розробляв та впроваджав конкурентну , збутовоу, цінову політику, системи просування послуг та розвитку брендів, плани збуту, мотиваційни програми зі збільшення обсягів збуту, координував їх виконання • Брав участь в управлінні політикою цін, оцінював рентабельність продукції•Брав участь у експортно - імпортної діяльності • Займався брендингом, формував та реалізовував стратегії просування ТМ.• Керував процедурами ребрендингу, редизайну, рестайлінгу існуючих продуктів• Брав участь у розвитку та контролі над функціонуванням каналів збуту, контролював ATL, аналізував ефективність РК, організував та провів розробку корпоративного стилю• Вів переговори з VIP з підписанням та виконанням договорів • Організовував та контролював підготовку та проведення BTL заходів• Займався управлінням, навчанням та контролем роботи співробітників офісу та регіональних менеджерів• розробкою та контролем виконання бюджету ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:• Досяг річного приросту в 43% (+13% до плану) + 47% продаж • Запустив нові види продукції (пакувальний та ламінований картон, взуттєві коробки, поліграфічну продукцію) • Досяг +1 продукції b2b • Створив проектну групу з 126 осіб від 12 підрозділів + 2 НДІ + ДЦНЛЗ – підготував 106 нових для компанії генеричних продуктів. Забезпечив запуск у виробництво 13 продуктів ОТС і добився заняття асортиментом Компанії 6% частки ринку вітчизняних препаратів в Україні • Досяг + 17% продажів у субсегменті вітамінів на фармацевтичному ринку Росії людина), службу стратегічного розвитку (8 осіб) та департамент маркетингу (12 осіб) КВН, службу стратегічного маркетингу ПТГ (14 осіб). • Організував 6 рекламних компаній в Україні•Забезпечив 30% приріст продажів сукупної продукції ВАТ за рахунок введення нових товарних категорій та їх рекламно-промоційної підтримки. • Добився підтримки понад 150 лідерів думки (академіки АМНУ, професора ВНЗ та НДІ, директора ЛПУ та НМЦ)/
з 05.1995 по теперешній час (29 років 6 місяців)
Бренд менеджер
Представництво транснаціональної компанії Zeneca (згодом – AstraZeneca) в Україні – Great Britain /Sweden (Продажи)
• Розробив стандартну систему інформування клієнтів та покупців про різні аспекти застосування продукції Корпорації в Україні, активно виступав на національних та міжнародних конференціях лідерів думки • Уклав 16 ексклюзивних довгострокових контрактів з клієнтами • Успішно вивів на український фармацевтичний ринок британські бренди Zoladex ($200/упак.), MERONEM ($600/упак.) та ін. регіону досягла 58 % - 82% продаж від усього українського ринку • Набрав, навчив і контролював успішну роботу 17 осіб (РМ та МП)• Підготував 26 виставок • Організував дилерську мережу в Південному, згодом – у Східному та Західному регіонах України• Підготував участь співробітників та виступаючих (13 осіб) у 15 національних та міжнародних конференціях, 132 рази виступив на профільних та спеціалізованих заходах з ЦА • Підготував 21 презентацію з продукції• Опублікував у ЗМІ 34 наукові публікації з використання продукції, 3-ти виступив на Національному телебаченні, підготував 2х рекламних ролика