з 01.1998 по теперешній час (26 років 10 місяців)
Chief Marketing Officer
ООО FMCG, ресторанный бизнес (Керівництво вищої ланки)
* розробка маркетингової стратегії компаній FMCG та Hospitality, Realty напрямків* формування відділу маркетингу з "0"* планування річного маркетингового бюджету та кампаній, контроль за виконанням (доходи та витрати)* розробка, виведення на ринок нового бренду (адаптація)* оцінка ефективності маркетингових заходів та рекламних кампаній* проведення переговорів та укладання комерційних, маркетингових та рекламних договорів* організація та проведення сезонних акцій, дисконтних програм* розробка корпоративних стандартів роботи для персоналу* маркетингові дослідження* розробка та впровадження цінового моніторингу* розробка та впровадження моніторингу конкурентів* розробка та впровадження стандартів мерчандайзингу* проведення PR та saler - акції* робота в галузі зовнішньої реклами (бігборди, транспорт) та рекламно-сувенірної продукції (прямі контакти)* робота зі ЗМІ, телебаченням та радіо (медіапланування, медіабаїнг)* розробка та виготовлення поліграфічної продукції (прямі контакти з поліграфічними компаніями)* робота з дизайн - студіями* розробка мотиваційної програми та програми навчання для співробітників відділу. Відділ складався в різний час від 3 до 15 осіб: менеджер з продажу реклами, менеджер – аналітика, дизайнера, промоутерів, супервайзерів, бренд – менеджерів, PR – менеджера.