Язык резюме:Українська
Микола Іванович
15000 грн
Адміністратор стоматологічної клініки (медцентру), медичний реєстратор, менеджер. Резюме. Одеса.
Повний робочий день, Неповний робочий день
Тип вакансій робота
Шукаю роботу в Одеська область, Одеса
Дата розміщення 26.05.2024
Дата народження 13.05.1972 (52 роки)
Регион проживания Одеса
Контакти
Мета
Облік та контроль взаєморозрахунків з Покупцями та Постачальниками.Закупівля витратних стоматологічних, фармацевтичних матеріалів для повноцінної роботи клініки.Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.Проведення всіх розрахункових операцій із Пацієнтом, заповнення журналів руху коштів.Робота з кур'єрськими службами, поштою.Ведення звітних документів.Касова дисципліна.Ведення бази даних Пацієнтів.
Про себе
- Запис Пацієнтів на прийом до лікаря, телефонні дзвінки;- оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді в відповідній програмі на ПК, ведення облікової та звітної документації;- ведення та систематизація бази Пацієнтів у відповідних програмах на ПК: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів тощо;- знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності;- контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки;- розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів;- клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та Пацієнтами;- робота з результатами медичних аналізів Пацієнтів (прикріплення їх до електронних та паперових медкарт, розсилання СМС, електронних листів тощо);- вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами Пацієнтів та третіх осіб;- навички позитивної мотивації Пацієнтів та співробітників Клініки;- контроль підтримки комфорту в клієнтській зоні (чистота, порядок, використання бахіл тощо);- підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) Споживача послуг медичного закладу.м.т. +38 095 201 76 08 (Одеса)
Досвід роботи
Не маю досвіду роботи