з 09.2023 по 11.2023 (2 місяці)
Керівник сервісного центру і технічної підтримки
VIATEC (Охорона)
Стратегічне планування: Розробка та впровадження стратегії розвитку технічної підтримки та сервісного центру, визначення мети, цілей і пріоритетів. Управління проектами: Керівництво проектами в рамках технічного департаменту, включаючи планування, контроль виконання, координацію ресурсів та забезпечення досягнення поставлених цілей. Розподіл ресурсів: Ефективне розподілення бюджету, персоналу, обладнання та інших ресурсів для забезпечення ефективної роботи технічного департаменту. Управління персоналом: підбір персоналу разом з рекрутером, навчання, оцінка та розвиток співробітників технічного департаменту. Забезпечення ефективного управління командою, мотивація та стимулювання працівників. Забезпечення якості: Встановлення та впровадження стандартів якості для продуктів і послуг, контроль якості технічних рішень та процесів в департаменті. Управління ризиками: Виявлення, оцінка та управління ризиками, пов'язаними з технічними процесами та проектами, розробка та впровадження стратегій зменшення ризиків. Звітність: Підготовка звітів, аналітика та представлення інформації про діяльність технічного департаменту вищому керівництву та зацікавленим сторонам.