Язык резюме:Українська
Наталія Смоловик
Бухгалтер
Повний робочий день, Дистанційна робота
Тип вакансій робота
Шукаю роботу в Київ, Київ
Дата розміщення 06.12.2023
Дата народження 21.04.1975 (49 років)
Регион проживания Київ
Контакти
Мета
В пошуку нових можливостей розвитку своєї кар'єри
Про себе
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, креативність, ентузіазм, комунікативні та організаторські здібності. Інтереси та захоплення:Художня література, кіно, активний відпочинок
Досвід роботи
з 07.2020 по теперешній час (3 роки 9 місяців)
Бухгалтерия
ТОВ Аркадстрой (Будівництво)
Робота з первинною документацією (проведення, контроль).Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;Акти звірок з контрагентами;Облік ТМЦ, витрат, списання матеріалів, робота з основними засобами, МНМА, облік та списання виробничих запасів, інвентаризація;Робота з податковими зобов’язаннями та кредитом по ПДВ, реєстрація в ЄРПН, розблокування;Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;Досвід роботи з контролюючими органами;Кадровий документообіг (Підбір персоналу, прийом, звільнення, посадові інструкції, лікарняні, відпустки, відрядження, штатний розпис, табелі робочого часу), нарахування заробітної плати, сплата відповідних податків, подання об’єднаної звітності з ЄСВ, ПДФО та військового збору;Ведення нормативної документації (накази, розпорядження, ПВТР, облікова політика, положення, протоколи); Договори ЦПХ, ФОПРобота з тендерами: - моніторинг на сайті Prozorro, підготовка тендерної документації, участь в торгах;Вміння працювати з програмами MS Office, 1С Бухгалтерія, МЕДОК, ЕК ДПУ, сайт ПФУ.
з 12.2019 по 07.2020 (7 місяців)
Бухгалтерия
ТОВ Пілот (Туризм)
Обробка даних, складання звіту і відправлення повідомлень керівництву.Проведення ПКО та ВКО згідно з даними зведеного звіту.Створення та проведення ордерів на інкасацію.Прийом і подальше проведення в 1С грошових коштів.Оформлення авансових звітів.Видача грошових коштів з каси (з / п, виплати по аванс. отч.)Контроль дебіторської заборгованості;Ведення в системі 1С управлінського обліку.Контроль і вирівнювання залишку каси згідно встановленого ліміту.Ведення і оформлення первинної касової документації, в тому числі друк касової книги.Робота в електронному кабінеті (реєстрація книги КОРО).Робота в 8.3 УТП ред.1.2
з 11.2018 по 06.2019 (7 місяців)
Бухгалтерия
ТОВ Гарант і Партнери (Продажі)
Ведення управлінського обліку в програмі АПЕК:Ведення, контроль всіх фінансових операцій підприємства (розрахункові та депозитні рахунки), робота з банківськими виписками;Здійснення оплат;Внесення всіх витрат і закупівель підприємства, створення закупівель;Внесення приходу і контроль;Робота з менеджерами (відділ продажу);Робота в 1С Бухгалтерія 8: - введення документів (рахунки, довіреності); - складання рахунків-фактур і видаткових накладних для покупців відповідно до договору чи заказа- продажу від менеджера;Робота з тендерами: - моніторинг на сайті Prozorro, підготовка тендерної документації, участь в торгах;Ведення каси (отримання оплат і видача готівки).
з 12.2010 по 11.2018 (7 років 11 місяців)
Административный персонал
Київський національний торговельно-економічний університет (Освіта)
- організація і супроводження навчального процесу за програмами МВА (програми для власників і топ-менеджерів компаній МВА–General management, корпоративна програма МВА для працівників McDonalds «Управління розвитком бізнесу», міжнародна програма подвійного дипломування Міжнародне бізнес-адміністрування (ІМВА)(університет імені Гульєльмо Марконі (Італія, Рим))- реалізація атестації держслужбовців щодо вільного володіння державною мовою;- організація і супроводження професійної програми підвищення кваліфікації державних службовців-працівників першого року проходження державної служби в Апараті Верховної Ради України (галузі знань «Публічне управління та адміністрування»);- реалізація програми навчання «Публічні закупівлі» (навчання спеціалістів з питань організації та здійснення публічних закупівель);- розробка навчальних програм та планів, розкладів занять за програмами навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів;- брала участь в розробці Програм та робочих програм;- участь в проведенні бізнес-форумів, круглих столів, семінарів-тренінгів, презентацій тощо,- участь у рекламно-комунікаційної діяльності інституту,- підготовка рекламно-аналітичних матеріалів, презентацій, звітів;- участь в акредитації спеціальності «Бізнес-адміністрування»;- відповідальна за внесення даних до ЄДЕБО;– супровід (відповідальна від ІВК) електронної системи публічних закупівель «ProZorro»: пошук тендерів, підготовка та розміщення тендерної документації та участь у торгах,- виготовлення до друку дипломи та додатки до дипломів;- робота у приймальній та екзаменаційній комісіях.
з 09.2008 по 01.2009 (4 місяці)
Бухгалтерия
ТОВ Вассма (Агробізнес)
- бухгалтерський (фінансовий), податковий облік, акти виконаних робіт, складський облік, взаєморозрахунки з вітчизняними постачальниками/покупцями, обробка первинної документації
з 10.2001 по 09.2008 (6 років 11 місяців)
Бухгалтерия
КФ ДП ТД Вінніфрут (Виробництво)
- бухгалтерський (фінансовий), управлінський, податковий облік, розрахунки з підзвітними особами (авансові платежі), складання та здача звітів, фінансовий аналіз, складський облік, заробітна платня, касові операції, обробка первинної документації, ГСМ
з 07.2021 по 10.2021 (3 місяці)
Бухгалтерия
ПП Магрос (Роздрібна торгівля)
бухгалтер-касир (касові операції)
з 11.1994 по 06.2021 (26 років 7 місяців)
Административный персонал
АТ Московський універмаг (Продажі)
секретар-референт
Освіта
з 01.2004 по 01.2010 (6 років)
магістр
Київ, Київський славістичний університет , Облік і аудит
Профессиональные навыки
знання пакету MS Office
електронна система публічних закупівель ProZorro» (робота на майданчиках)
1С Бухгалтерія
Медок
Електронний кабінет ДПСУ
Портал ел.послуг ПФУ
Знання мов
Українська Досконалий
Англійська Середній
Додаткова освіта або курси
з 03.2000 по 03.2000 (1 місяць)
Бухгалтерія
з 11.2017 по 11.2017 (1 місяць)
Інститут журналістики Медіашкола - форум «Бренд освітньої установи» (Брендинг, SMM-технології у просуванні бренду, Роль EVENT-заходів)
з 09.2018 по 09.2018 (1 місяць)
Публічні закупівлі