Про себе
Ретельна у роботі, уважна до деталей, дисциплінована, неконфліктна, швидко вчуся. Аналітичний склад розуму, сильна самоорганізація, висока багатозадачність, здатність ефективно працювати самостійно та у команді, дотримуватися регламентів та дедлайнів, будувати продуктивні та логічні алгоритми співпраці.
Досвід роботи
з 03.2011 по 12.2019 (8 років 9 місяців)
Фахівець по роботі з постачальниками (vendor manager)
ТОВ "ІТ-Інтегратор" (Інформаційні технології)
• Підтримка та розвиток формальних відносин із глобальними ІТ-вендорами (Dell Technologies, Oracle Corp, VMware, Inc., Huawei Technologies Co. Ltd., Veeam Software, NetApp, Inc., та іншими), їх локальними офісами та дистрибуторами в Україні;• Форекастування, реєстрація та підтримка активності проектів у відповідних системах вендорів, ведення звітності, формування аналітики відповідно до потреб менеджменту компанії;• Розміщення замовлень у системах вендорів та контроль процесу постачання на всіх етапах до моменту відвантаження на склад/кінцевим замовникам;• Участь у підготовці тендерної документації (допорогові та надпорогові закупівлі);• Підтримка дії поточних контрактів з постачальниками, забезпечення ефективності взаємовідносин, своєчасності пролонгацій та чіткого дотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх стандартів компанії;• Узгодження умов контрактів з новими постачальниками, відстеження та контроль фінансових та операційних показників компанії в рамках контрактів;• Забезпечення (у співпраці з вендорами) організації тренінгів та інших різновидів професійного удосконалення для співробітників компанії;• Контроль виконання сертифікаційних вимог (до окремих спеціалістів та компанії в цілому) та відповідністі компанії політикам вендорів, підготовка та супровід партнерських аудитів;• Участь (у співпраці з вендорами) у підготовці та проведенні маркетингових заходів для замовників.
з 09.2009 по 03.2011 (1 рік 5 місяців)
Помічник проектного менеджера
ALG Systems (Програмування)
• Підтримка та розвиток формальних відносин із глобальними ІТ-вендорами (Dell Technologies, Oracle Corp, VMware, Inc., Huawei Technologies Co. Ltd., Veeam Software, NetApp, Inc., та іншими), їх локальними офісами та дистрибуторами в Україні;• Форекастування, реєстрація та підтримка активності проектів у відповідних системах вендорів, ведення звітності, формування аналітики відповідно до потреб менеджменту компанії;• Розміщення замовлень у системах вендорів та контроль процесу постачання на всіх етапах до моменту відвантаження на склад/кінцевим замовникам;• Участь у підготовці тендерної документації (допорогові та надпорогові закупівлі);• Підтримка дії поточних контрактів з постачальниками, забезпечення ефективності взаємовідносин, своєчасності пролонгацій та чіткого дотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх стандартів компанії;• Узгодження умов контрактів з новими постачальниками, відстеження та контроль фінансових та операційних показників компанії в рамках контрактів;• Забезпечення (у співпраці з вендорами) організації тренінгів та інших різновидів професійного удосконалення для співробітників компанії;• Контроль виконання сертифікаційних вимог (до окремих спеціалістів та компанії в цілому) та відповідністі компанії політикам вендорів, підготовка та супровід партнерських аудитів;• Участь (у співпраці з вендорами) у підготовці та проведенні маркетингових заходів для замовників.
з 09.2007 по 09.2009 (2 роки)
Помічник генерального директора
ТОВ «Нано Фарма» (Фармацевтика)
• Взаємодія з державними та адміністративними установами від імені та за дорученням керівництва компанії, офіційне листування, підготовка та подання необхідних документів (Державна Міграційна Служба, Київська Торгово-промислова палата, Державний фармцентр МОЗ України, Держінспекція по контролю якості лікарських засобів, Міністерство агрополітики України, Державне Казначейство України, Київська регіональна митниця, і т.п.),• Підготовка документів, необхідних для реєстрації лікарських засобів та БАДів на території України, частковий переклад досьє препаратів, сертифікатів якості та іншої документації виробника, листування із заводами-виробниками, експертними центрами, лабораторіями, іншими органами, підпорядкованими МОЗ, тощо;• Допомога у веденні бухгалтерського обліку (рахунки-фактури, накладні, акти звіряння, контроль дебіторської заборгованості), робота з 1С та Клієнт-Банк компанії, подання звітів.
з 03.2007 по 09.2007 (6 місяців)
Менеджер з реєстрації лікарських засобів
Представництво компанії «Claris Lifesciences Ltd» (Фармацевтика)
Взаємодія з державними та адміністративними установами, відповідальними за реєстрацію лікарьских засобів та БАДів на території України (Державним експертним центром, лабораторіями та іншими органами, підпорядкованими МОЗ, etc.), підготовка документів, подання заявок, частковий переклад досьє препаратів, сертифікатів якості та іншої документації виробника, листування із заводами-виробниками відповідно до зауважень МОЗ тощо.
з 03.2005 по 01.2007 (1 рік 10 місяців)
Економіст відділу міжнародних фінансів
Представництво компанії «Genom Biotech Pvt. Ltd» (Фармацевтика)
• Забезпечення безперервної взаємодії між виробником товару та логістичними структурами (переклад контрактів, перевірка графіку постачань та відповідності наданих експортних документів, координація співпраці із транспортно-логістичними компаніями (Maersk, FSM), наркокомітетом (у разі необхідності), Київською регіональною митницею та митно-ліцензійним складом з питань митного очищення), контроль графіку проплат інвойсів постачальника, робота у відповідних базах 1С, аналітика та ведення звітності в excel;• Підготовка та/або переклад юридичних та банківських документів; робота з Internet Banking for business and private accounts; збір пакетів документів для аудиторів та супровід аудиторських перевірок, ведення листування із закордонними банками тощо.
з 11.2003 по 02.2005 (1 рік 3 місяці)
Особистий асистент президента компанії
ДП «Тріграм Інтернешнл» (Фармацевтика)
• Планування та координація робочого дня керівника, складання та контроль графіку зустрічей та дзвінків, листування з партнерами та установами, організація закордонних поїздок (візова та інформаційна підтримка, замовлення авіаквитків, бронювання готелів/апартаментів та інше), консьєрж-послуги;• Забезпечення життєдіяльності офісу (прийом та розподіл дзвінків, прийом відвідувачів, протоколювання нарад, проведення аудіоконференцій, замовлення канцтоварів, контроль наявності витратних матеріалів, обробка кореспонденції, співпраця з українськими та міжнародними кур'єрськими службами тощо).